Stevie Wonder
W styczniu 1974 roku Stevie Wonder wystąpił w Bremie w ramach programu „Musikladen”. Artysta, będący wówczas u szczytu twórczych możliwości, zaprezentował pełen energii koncert nagrany na żywo z udziałem swojego zespołu. W repertuarze znalazły się m.in. „Higher Ground”, „Living for the City”, „Don’t You Worry ’Bout a Thing” i „Superstition” – dziś klasyki soulu i funku.