Giorgio Moroder & Donna Summer
W 1977 roku w Monachium doszło do przełomowego spotkania między włoskim kompozytorem Giorgio Moroderem a amerykańską wokalistką chóralną LaDonną Adrian Gaines, lepiej znaną jako Donna Summer. Z ich współpracy zrodziły się takie hity jak „Love to Love You Baby” czy „I Feel Love”, które zapisały się w historii muzyki i zmieniły ich życie na zawsze.