Moja muzyka, moje życie
15-letni Florian jest marzycielem, uwielbia taniec i nie pasuje do oczekiwań ojca – byłego trenera skoków do wody. Gdy matka zapada w śpiączkę po udarze, obaj zostają skazani na siebie. Opowieść inspirowana młodością scenarzysty Axela Ranischa.