Dua Lipa. Nowa era popu
Od pierwszych coverów publikowanych w sieci po występ na festiwalu Glastonbury – Dua Lipa przeszła drogę, która zmieniła współczesny pop. Łącząc disco, dance i nowoczesne brzmienia, stała się jedną z najważniejszych artystek swojego pokolenia. Film opowiada o jej błyskawicznej karierze i nowym modelu globalnej sławy w erze mediów cyfrowych.