Dua Lipa: Unstoppable
From her first cover songs posted online to headlining the main stage at Glastonbury, Dua Lipa has enjoyed a meteoric rise to global stardom. A profile of an artist with a unique style, blending influences from disco, dance music and contemporary pop.