Stevie Wonder
În 1974, Stevie Wonder, aflat la apogeul creativității sale, strălucește. „Innervisions”, noul său album de la acea vreme, redefinește genurile soul, pop și rhythm'n'blues. Invitat în Germania la emisiunea „Musikladen”, el refuză playback-ul și insistă să cânte în direct. O prestație strălucitoare! Punem din nou la dispoziția unui public nou acest concert memorabil, care include versiuni live ale unor piese celebre precum „Living For The City”, „Don’t You Worry 'Bout A Thing” și „Superstition”.