Stevie Wonder
In 1974, Stevie Wonder performed in the German city of Bremen for local broadcaster Radio Bremen. As part of ARTE’s Summer of Disco season, we are making this memorable concert, with live versions of famous songs "Living For The City”, “Don’t You Worry 'Bout A Thing” and “Superstition”, available again for a new audience.