Dolly
Trzydzieści lat po narodzinach owcy Dolly – pierwszego sklonowanego ssaka – klonowanie wciąż budzi zachwyt i niepokój. Ta technologia zmieniła medycynę i badania naukowe: od terapii komórkowych po hodowlę narządów i klonowanie zwierząt. Jednocześnie coraz głośniej słychać pytania o granice bioetyki i przyszłość człowieka.