Ameryka Trumpa
Washington, D.C. i Piedmont dzieli zaledwie dwie i pół godziny jazdy samochodem — a jednak to dwa zupełnie odmienne światy. Podczas gdy w liberalnej stolicy druga prezydentura Trumpa budzi lęk i oburzenie, mieszkańcy górniczego regionu Appalachów kurczowo trzymają się nadziei na upragnione ożywienie gospodarcze.