Trump's America
Just two and a half hours drive from Washington D.C, Piedmont is a world away. Whilst in the democrat-leaning capital Trump’s second term in office is viewed with consternation and fear, local people living in Appalachian Piedmont are hopeful for economic renewal with the re-elected president. This documentary follows the highs and lows of politics in everyday life in a divided country.