Washington vs MAGA13 min
Donald Trump’s government has enacted a wave of legislation in the first few months of his term, much of which has proved controversial in a deeply divided nation. His MAGA universe in the heart of Washington D.C is at odds with the city in general: The District of Columbia votes heavily democrat.