United Kingdom: Political Instability
Donald Trump’s project to ‘own’ Gaza and make it the ‘Riviera of the Middle East’ after removing the residents of the Palestinian territory has been met with worldwide condemnation. A reminder of the history of Palestine-Israel, and international law.