America lui Trump
La doar două ore și jumătate de mers cu mașina de Washington D.C., Piedmont pare o altă lume. În timp ce în capitala, bastion al Partidului Democratic, al doilea mandat al lui Trump este privit cu consternare și teamă, localnicii din regiunea Appalachiană își pun speranțele într-o renaștere economică. Acest documentar urmărește teama, visele și dezamăgirile celui de-al doilea mandat Trump.