Ameryko, jaka jesteś? (2/2)
Postać self-made mana, związana z ideałem wolności i przekonaniem o boskim błogosławieństwie, stała się fundamentem amerykańskiego modelu gospodarki – państwo ma chronić prawa obywateli, ale nie ingerować w ekonomię.