Od Bolsonaro do Luli: jaka Brazylia?
Amerykańskie społeczeństwo nigdy nie było bardziej podzielone. Wśród spornych kwestii są wybory, aborcja, posiadanie broni palnej i przemoc policyjna, ale ta lista jest o wiele dłuższa. A jak ta polaryzacja wygląda w poszczególnych stanach USA? Sprawdzamy.