America, cine ești? (2/2)
O privire retrospectivă asupra valorilor care au modelat identitatea societății americane. A doua parte: legată de principiul libertății și de noțiunea de binecuvântare divină, figura omului „self-made” contribuie la construirea unui capitalism în stil american – statul trebuie să garanteze drepturile fundamentale, dar fără să se amestece în economie.