La 250 de ani de la Declarația de Independență a țării, imaginea Statelor Unite a fost pătată. Prin stabilirea unor paralele între cowboy și populism, între Ziua Recunoștinței și Charlie Kirk, acest documentar demonstrează cum politica lui Trump diferă de cea a predecesorilor săi.