Amerykański sen: wspomnienie czy złudzenie?31 min
Podczas gdy Donald Trump obiecuje przywrócić „American Dream”, wiele osób w Stanach Zjednoczonych zmaga się z rosnącymi kosztami życia i lękiem przed deportacją. Co zostało z amerykańskiego snu? Zwątpienie, protest i tęsknota – Track East podąża od rapu po politykę, od USA po Indie.