Israel: război la nesfârșit?
Donald Trump vrea să reînvie visul american, pe care îl descrie drept „mort”. Dar ce înseamnă asta în prezent, într-o țară cu costuri de trai tot mai ridicate, numeroase greutăți și deportări în masă? Reporterul Jean-Michel Scherbak cercetează diversele perspective asupra Americii în Statele Unite de astăzi.