The American Dream: Nostalgia or Illusion?31 min
Donald Trump wants to revive the American Dream, which he describes as ‘dead’. But what does it mean today in a country of rising cost of living, severe hardship and mass deportations? Tracks East reporter Jean-Michel Scherbak investigates the various visions of America in the USA today.