Nowe oblicze imigracji po brexicie
Obietnica o zmniejszonej imigracji po Brexicie nie została spełniona: ilość imigrantów zwiększyła się dwukrotnie na przestrzeni 10 lat. Obywatele z Unii Europejskiej w większej mierze opuszczają Wielką Brytanię, ustępując miejsca osobom pochodzącym z Azji lub Afryki. Zapotrzebowanie na więcej siły roboczej jest największe zwłaszcza w sektorze opieki zdrowotnej i w rolnictwie.