Czy sporty zimowe to sporty przeszłości?
Przez 25 lat unijną podstawą do ochrony zasobów wodnych w Europie była Ramowa Dyrektywa Wodna. Ale wraz z nasilaniem się zmian klimatycznych i rosnącym poziomem zanieczyszczeń, zmieniają się też regulacje. Komisja Europejska ogłosiła Europejską Strategię Odporności Wodnej wprowadzającą zmiany do dyrektywy z 2000 r. mające ułatwić życie przemysłowi. Obrońcy środowiska biją na alarm i przypominają, że woda nie jest zwykłym surowcem, tylko dobrem publicznym.