Wyjątkowy gatunek (5/10) - DominacjaZorze polarne - piękne i niebezpieczne
Zorze polarne to nie tylko spektakularne choreografie świetlne. Niestety mogą również zakłócać działanie sieci telekomunikacyjnych i satelitów, a nawet negatywnie wpływać na klimat.