Europa bez tajemnic
Węgry, tak jak wiele krajów Europy Wschodniej, boryka się ze spadkiem demograficznym związanym z emigracją, starzeniem się populacji i niskim wskaźnikiem urodzeń. Od wielu lat rząd Orbana stara się zachęcić Węgrów do zakładania rodzin, a jego działania osiągają status walki politycznej.