The Halo Effect
The Halo Effect to jeden z najciekawszych nowych zespołów na scenie death metalu. Ich brzmienie łączy melodyjne riffy i potężne growlingi z emocjonalną głębią, która natychmiast urzeka fanów. Podczas Summer Breeze 2025 prezentują porywający show pełen klimatycznych brzmień i muzycznej błyskotliwości.