360° Świat bez granic
Położoną na północy Jawy wioskę Timbulsloko pochłania morze. Powodem tej katastrofy są zmiany klimatu, osiadanie gruntu i erozja wybrzeża. Jeszcze niedawno mieszkańcy zajmowali się uprawą ryżu, dziś jedyny dochodem pozostaje ryzykowne rybołówstwo. Wielu ludzi opuściło wioskę, inni chcą tu zostać za wszelką cenę.