Indonesia: A Village Threatened by Floods
In the north of the island of Java, the village of Timbulsloko is sinking inexorably into the sea. Caused by climate change and coastal erosion, the rising waters are forcing villagers to live to the rhythm of the tides, which are flooding their homes.