ARTE Reportage - Indie: wioski bez macicyPociągiem przez Indie
Podróż Deccan Odyssey, jednym z najbardziej luksusowych pociągów przez północno-zachodnie Indie. 3000 kilometrów trasy pociąg pokonuje w osiem nocy, bowiem jak w przypadku statków wycieczkowych, dni są zarezerwowane na zwiedzanie. A jest co oglądać – od zachwycającego, lśniącego bielą Tadź Mahalu po park narodowy Ranthambore. Indie to także kraj wielkich kontrastów społecznych, doskonale widocznych zza szyb pociągu.