Pociągiem przez IndieMasyw centralny
Masyw Centralny jest regionem pełnym kontrastów. Jego mieszkańcy walczą o zachowanie jego niezwykłej przyrody. Drugi odcinek podróży po tej nieznanej ziemi zabiera nas na południe, gdzie liczne lokalne inicjatywy wyrastają jak grzyby po deszczu, by zachować specyfikę tutejszej kultury i rzemiosła.