360° Świat bez granic
Fryzjerstwo w Zimbabwe przez lata było kobiecą domeną. Dziś ulice Harare wypełniają się męskimi fryzjerami, którzy zdobywają klientki i zdobywają ich zaufanie, zmieniając reguły gry. Film śledzi narastającą rywalizację między doświadczonymi fryzjerkami a nową, pewną siebie konkurencją. To opowieść o pracy, ambicji i zmianie społecznej, która zaczyna się… przy fotelu fryzjerskim.