Iran: ani wojna, ani pokój29 min
Trzy miesiące po atakach Izraela na Iran, reżim odgrywa się na własnych obywatelach. Ludzie trafiają do więzień, odbywa się coraz więcej egzekucji. Nadziei na zmianę władzy jest coraz mniej. Tracks East spotyka się z opozycjonistami i aktywistkami, w tym z laureatką Pokojowej Nagrody Nobla Narges Mohammadi czy piosenkarką i aktorką Liraz Charhi, Izraelką perskiego pochodzenia.