Tension in Iran: Neither War Nor Peace29 min
Three months after the Israeli air strikes against Iran, a wave of arrests and executions has shattered the hopes of many Iranians for freedom, particularly those opposed to the regime. In Tehran, Tracks East talks to the winner of the 2023 Nobel Peace Prize, Narges Mohammadi.