Tensiuni în Iran: nici război, nici pace29 min
„Tortură în loc de libertate” e realitatea multor iranieni, la aproape trei luni după raidurile aeriene israeliene asupra Iranului. Regimul a declanșat un val fără precedent de arestări și pedepse cu moartea. „Tracks East” vorbește cu laureata Premiului Nobel pentru Pace, Narges Mohammadi, despre gătit ca formă de rezistență în infama închisoare Evin și despre stand-up comedy.