Triumf fake newsów?31 min
Celem siania dezinformacji i fake newsów nie jest już szerzenie nieprawdy, ale zaszczepienie niepewności i nieufności do tradycyjnych mediów i polityków. Politycy o skłonnościach autokratycznych jak Viktor Orban czy Donald Trump największe zagrożenie dla swojej władzy widzą w mediach, więc robią wszystko, by je dyskredytować. Natomiast większość kampanii fake newsów wycelowanych w Europę pochodzi z Kremla.