Triumful fake news?31 min
Dezinformarea nu mai urmărește doar răspândirea neadevărului, ci cultivarea neîncrederii în mass-media și politicieni. Lideri cu tendințe autocratice, precum Orbán sau Trump, consideră presa o amenințare și încearcă să o discrediteze. Cele mai multe campanii de fake news contra Europei vin dinspre Kremlin.