Argentyna: Strażniczki pamięci26 min
Rok po zwycięstwie wyborczym Javiera Milei, Argentyna mierzy się z kolejnym kryzysem zagrażającym jedności państwa. Prezydent populista podważa fundamenty kraju, wybielając zbrodnie wojskowej junty rządzącej Argentyną w latach 1976-1983. Na jego drodze stają studenci, ofiary tortur i dzieci dawnych dygnitarzy i oprawców, które walczą o prawdę.