Mój głos, moje życie31 min
Naima Joris, belgijska piosenkarka, zaczęła poważnie śpiewać w wieku 27 lat, a muzyka pomogła jej przeżyć żałobę po stracie siostry. Claudio Giombi, 88-latek z Mediolanu żyje operami Verdiego. Mieskuoro Huutajat nie śpiewają, lecz krzyczą razem, chóralnie. Dennis Orellana jest wybitnym salwadorskim kontratenorem, który w wolnym czasie pisze rockowe balaldy.