Pēteris Vasks
Muzyka Pēterisa Vasks łączy zachodnioeuropejskie tradycje z muzyką Łotwy, tworząc spokojne, refleksyjne brzmienia. W koncercie w Koncertzāle "Latvija" w Windawie Chór Łotewski, organista Aigars Reinis i duet smyczkowy wykonują utwory od Laudate Dominum po Līdzenuma ainavas, pokazując zarówno duchowy wymiar, jak i inspiracje naturą.