KIDS - Zrozumieć strach
Każdy z nas boi się porażki, nawet myśl o niej wywołuje strach. To stary mechanizm obronny, z czasów, kiedy śmierć czyhała na każdym kroku. Porażka jest tymczasem częścią każdego sukcesu, co udowadniają nie tylko wybitni sportowcy, ale także historia nauki. Porażki sprawiają też, że stajemy się odporniejsi. Czy zatem powinniśmy ponosić więcej porażek, żeby osiągać długoterminowe sukcesy?