Does Failure Help Us Succeed?27 min
Setbacks and bad decision often leave a bitter taste in the mouth, but they can help you bounce back. Research shows that scientific and technical advances are often the result of trial and error and in psychology, it is accepted that failure makes us more resilient. So should we embrace failure more often to succeed in life?