42: Răspunsul la aproape orice
Toți ne temem de eșec. Simplul gând la acesta poate stârni frică, un reflex vechi, din vremurile în care pericolele pândeau la tot pasul. Și totuși, eșecul este parte din orice succes, lucru demonstrat de sportivii de elită și de marile descoperiri științifice. Mai mult, ne face mai tenace. Ar trebui să acceptăm mai des eșecurile pentru a atinge reușite de durată?