Czy możemy żyć bez pracy?
Człowiek jest jedynym gatunkiem, który samodzielnie wytwarza ogień. Dzięki jego wynalazkowi staliśmy się ludźmi, a przez tysiąclecia wspomagał rozwój i ewolucję społeczeństw. Dziś pożary uważane są za zagrożenie, również przez zmiany klimatyczne wpływające na ich siłę. Czy da się to zmienić?