Does Scrolling Make Us Stupid?
Humans are the only species that can produce fire. For a long time, we lived intimately with fire, which helped our development. But today fire seems like a destroyer, with ever more intense wildfires threatening our cities, driven by climate change. How can we live better with the flames?