A co gdyby odwrócić życie na lewą stronę?30 min
Dla najważniejszych cząsteczek, które stanowią podstawę życia na Ziemi, teoretycznie istnieje ich lustrzany odpowiednik. Z takimi „lustrzanymi” cząsteczkami wiąże się nadzieja na opracowanie skuteczniejszych leków. A co by było, gdyby udało się nie tylko odtworzyć w lustrzanej formie cząsteczki niezbędne do życia, lecz także całe organizmy – na przykład bakterie? Jak wtedy wyglądałby nasz świat?