What if Life was Upside Down?30 min
Theoretically, there is a mirror twin for the most important molecules that make up life on earth. It is hoped that these mirror molecules could be used to produce more efficient medicines. But what if it were possible not only to mirror vital molecules, but even entire living organisms? What would the world look like then?