Czy to prawda, że...
Czy pracujemy więcej czy mniej niż nasi przodkowie?Społeczeństwo zbieracko-łowieckie potrafiło radzić sobie przy niewielkim wysiłku, jednak rozwój rolnictwa i przemysłu gwałtownie wydłużył czas pracy.Choć postęp techniczny zwiększył produktywność, stworzył też nowe zadania do wykonania.Współcześnie wiele osób pragnie dysponować większą ilością wolnego czasu. Czy ich marzenie się spełni?