Este adevărat că munca era mai grea pe vremuri?
Muncim mai mult sau mai puțin astăzi decât strămoșii noștri îndepărtați? Vânătorii-culegători se descurcau adesea cu puțin efort; abia odată cu agricultura și munca industrială au explodat orele de lucru. Deși progresul tehnic a permis creșteri ale productivității, el a creat și noi sarcini de îndeplinit. Astăzi, mulți oameni tânjesc după mai mult timp liber. Se va împlini acest vis?