Paul van Dyk
Paul van Dyk - jeden z najbardziej kultowych DJ-ów i producentów w historii muzyki tanecznej - jest synonimem trance'u od połowy lat 90. Dzięki produkcjom takim jak remiks "Love Stimulation" Humate z 1993 r. i klasyk "For an Angel" z 1994 r., pomogły ustanowić progresywne brzmienie trance, od którego trudno było uciec pod koniec tamtej dekady. Paul był integralną częścią składu NatureOne od samego początku istnienia wydarzenia.