Makijaż dla dzieci
Dzisiejsze nastolatki zrobią wszystko, aby mieć idealną skórę i móc się nią pochwalić. Dzielą się swoimi doświadczeniami z rówieśnikami w mediach społecznościowych. Dermatolodzy biją jednak na alarm: produkty reklamowane przez młodych influencerów są często przeznaczone dla dorosłych klientów.