Czy włosy są polityczne?30 min
Symbole tożsamości i statusu społecznego, a także władzy i pożądania. Włosy mają wiele znaczeń w kulturach, w niektórych ich pokazywanie może skończyć się śmiercią. Dlaczego owłosienie jest tak wieloznaczne? Co mówi to o nas? Czy włosy to naprawdę sprawa polityczna?